.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ادوار شمالی مجلس::
امروز عده‌ای به زور لگد می‌زنند و بچه‌های انقلابی را از قطار بیرون می‌اندازند
زمانی یک کشور ساخته می‌شود که تفکرات و سلایق مختلف هم‌هدف در کنار هم قرار گیرند. امروز عده‌ای به زور لگد می‌زنند و بچه‌های انقلابی را از قطار بیرون می‌اندازند و خودخواهانه تمام قطار انقلاب را به خودشان و یک تعداد محدودی اختصاص داده‌اند.
امروز عده‌ای به زور لگد می‌زنند و بچه‌های انقلابی را از قطار بیرون می‌اندازند

به گزارش شمال نیوز،  ایلنا نوشت: غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، درباره ضرورت مقابله با خالص‌سازی که بارها چهره‌های سیاسی مطرح نسبت به آن هشدار داده‌اند و پیامد ادامه روند یکدستی موجود، گفت: زمانی یک کشور ساخته می‌شود که تفکرات و سلایق مختلف هم‌هدف در کنار هم قرار گیرند. توجه داشته باشید آن‌که برانداز است حسابش جدا است اما آن‌هایی که نظام جمهوری اسلامی را مطالبه می‌کنند، نظام شهدایی و اسلامی را مطالبه می‌کنند و امکان دارد سلایق متفاوتی داشته باشند.

 

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که متاسفانه در کشور حزب نداریم و همین امر آستانه تحمل ما را برای در کنار هم قرار گرفتن پایین آورده است، عنوان کرد: شاهد این هستیم که دلسوزان نظام، انقلاب، شهدا و جمهوری اسلامی در تلاش هستند بتوانند یک انتخابات پرشور را برگزار کنند و تا جایی که مقدور بوده بسیاری خودشان را قانع و ثبت‌نام کردند، اما از سوی دیگر مشاهده می‌کنیم کماکان بعضی‌ها بر طبل پوسیده خودشان می‌کوبند و جریانات دوقطبی ایجاد می‌کنند.

 

وی با اشاره به این‌که دوقطبی‌سازی از جمله کارهایی است که مردم را عصبانی می‌کند، گفت: اقداماتی همچون اخراج دانشجویان، اخراج اساتید، گزینش مجدد همه فرهنگیان کشور و الی‌آخر، بیان‌گر این است که اصلا یک عده نمی‌خواهند انتخابات پر شور و آن چیزی که مطالبه رهبر انقلاب است، محقق شود و به سمتی پیش می‌روند که مردم را عصبانی و ناراحت کنند.

 

جعفرزاده یادآور شد: ما صدها مشکل اساسی در کشور داریم اما به صورت شبانه‌روزی و در کوتاه‌ترین مدت ممکن قانون عفاف و حجاب که ظاهر آن فقط مادی و جریمه نقدی در مجلس تصویب و به رخ مردم کشیده می‌شود. چرا این کارها را انجام می‌دهند؟ چرا یک عده روی اعصاب مردم راه می‌روند؟ آن هم در حالی که رهبر انقلاب ۴ رکن اساسی را مشخص کردند، ولی متاسفانه شاهد هستیم مجموعه‌ها و نهادهایی که برگزارکننده انتخابات هستند، به هر دلیلی ورود نکردند. توجه کنید حضرت آقا از ماه رمضان این موضوعات را بیان کردند و تازه وزیر کشور یادشان افتاده ۴ محور را بگویند.

 

وی ادامه داد: این روزها همه در تلاش هستند مردم را مجاب کنند که در انتخابات حضور داشته باشند؛ آن هم درست زمانی که رسانه‌های بیگانه روی مخ مردم کار می‌کنند که نباید در انتخابات شرکت کرد شاهد هستیم یک عده هم همراهی می‌کنند! شما نگاه کنید مواضع بعضی از این آقایان تندرو دقیقا موازینی است که دشمنان ما گفته‌اند، دقیقا مواضعی است که کاخ سفید و آمریکا می‌گیرد، دقیقا مواضعی است که کشورهای مقرض اروپایی دارند! سوال اینجاست شما که بالاخره دوستدار انقلاب هستید چرا خط‌تان از خط آنان متفاوت نیست؟ در حال حاضر که عده‌ای خارج از این مرزها بر این طبل می‌کوبند که این انتخابات، انتخابات نیست و دارند تصفیه می‌کنند و فقط می‌خواهند نیروهای خودشان را بیاورند، یک عده هم در داخل می‌گویند بله؛ اصلاً ما می‌خواهیم خالص‌سازی کنیم. شما بیخود می‌کنید که خالص‌سازی کنید. چه کسی به شما چنین اجازه‌ای داده است؟ بله، نباید نیروی برانداز، ضدانقلاب و ضدنظام در مجلس حضور داشته باشند و همه جای دنیا هم همین شکل است اما شما خودتان را به چه حقی برتر می‌شناسید؟ با چه ترازویی خودتان را دلسوزتر می‌شناسید ؟

 

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سوال اینجاست جریان خالص‌ساز، جریان یکدست‌ساز و همدست‌ساز امروز کشور را به کجا رسانده است؟ نرخ فساد، نرخ فقر، نرخ بیکاری، شرایط اقتصادی در چه وضعیتی است؟ مشخص است برنامه‌هایی که داشته‌اید ناموفق بوده، حداقل از این ۲، ۳ سال درس بگیرید و بازگردید و کاری کنید یک وفاق ملی ایجاد شود.

 

کامپیوترت ضعیفه و بازی بتل رویال میخوای؟ این بازی برا توئه!

تبلیغ

کامپیوترت ضعیفه و بازی بتل رویال میخوای؟ این بازی برا توئه!

شروع بازی

yn-ad

وی عنوان کرد: امروز عده‌ای به زور لگد می‌زنند و بچه‌های انقلابی را از قطار بیرون می‌اندازند و خودخواهانه تمام قطار انقلاب را به خودشان و یک تعداد محدودی اختصاص داده‌اند، در صورتی که این کارها اشتباه است، درس بگیرید و واقعا کمک کنید تا مردم پای صندوق بیایند. تلاش و ترغیب کنید و به مردم انگیزه بدهید. کوبیدن بر طبل خشونت و کوبیدن طبل ایجاد نارضایتی حاصلش چیست؟

 

جعفرزاده ایمن‌آبادی با بیان این‌که من همیشه گفته‌ام جریان نفوذی در حاکمیت به دنبال ناراضی‌تراشی است، عنوان کرد: عده‌ای دنبال این هستند که مردم را بی‌خود و بی‌جهت ناراضی کنند و همین‌ها باعث شده متاسفانه آن چیزی که تا امروز شاهدش بودیم شکل گیرد؛ من دعا می‌کنم این اتفاق نیفتد، اما شواهد و قرائن تا اینجای کار نشان می‌دهد انتخابات داغی پیش رو نداریم و مقصرش هم تندروی‌های یک عده قلیل و خاص است.

 

وی درباره این‌که مطرح می‌شود بین رئیس مجلس و جریانی در مجلس اختلاف نظر عمیق وجود دارد و جریان تندرو روز به روز درحال پیش بردن اهداف خود در دولت و مجلس است، کدام طرف برنده خواند بود، اظهار داشت: من کاری ندارم چه کسی برنده می‌شود و داور این داستان هم نیستم که قضاوت کنم، اما معتقدم هرچه از ابتدای انقلاب ما ضربه خوردیم از تندروی چه چپ و چه راست است. امروز راست تندرو برای ۸۵ میلیون نفر میلیون جمعیت کشور نسخه می‌پیچند. ۱۰ نفر نشستند برای ۸۵ میلیون نفر قانون نوشتند، این‌ها اشکال دارد. مقبولیت و مشروعیت ندارد. مردم قبول ندارند و نتیجه معکوس می‌دهد؛ خالص‌سازی دارد نتیجه معکوس می‌دهد.

 

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از خانه‌نشین کردن دلسوزان انقلاب چه سودی می‌برند؟ از شکستن دل وفاداران انقلاب و نظام چه سودی می‌برند؟ از ناراضی کردن مردم چه سودی می‌برند؟ غیر از این است که آب به آسیاب دشمن می‌ریزند؟ ما این تجربه را در برجام داشتیم هرچه را نتانیاهو می‌خواست برخی در داخل ناخواسته انجام می‌دادند. تندروی یعنی روزنامه‌ای که حداقل چاپ را دارد می‌گوید اخراج استاد دانشگاهی که همین الان از بهترین دانشگاه‌ها پیشنهاد دارد کافی نیست و باید بازداشت و محاکمه شود، چرا انقدر تخم کینه می‌کارند؟


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.155 seconds.